Tunisia

Ciao! Az oldink Afrikáról fog szólni, de legfőképp Tunéziáról. Itt nyaraltunk, és most mindent megmutatunk erről a csodás helyről. Az oldalon mindig lesz sok kép és érdekességek, mindennap lesz frissítés. Jó böngészést! Üdv: :)Christina és Kendy:)

Kendy:

Hát kezdeném is.:)
Idáig kétszer nyaraltam Djerbán.
Ez a kis sziget gyönyörű,a szállodák szuperek,az animáció pedig nagyon jó.:)
Akivel szerkesztem a honlapot,Christinával a szállodában ismerkedtem meg.Nagyon jófej,és azóta is csak Djerba a témánk..:)
Idén két hetet voltunk.
Minden este volt valami jó program.Egy medencére néző szobát kaptunk,alul.Nagyon szép volt!:)Csak egy hátránya volt:az animátor aznap úgy üvöltette a zenét,hogy nem tudtunk aludni egész éjjel.De nem zavart,mert kipihenhettem magam másnap a gyönyörű tengerparton.:)  Minden nagyon tetszett,az emberek is nagyon kedvesek voltak!

Röviden:Ez volt a legszuperebb nyár az életemben!:)  Remélem,akik elolvasták,és megnézték ezt a honlapot,egyszer eljutnak erre a gyönyörű helyre,és ugyan ezeket az élményeket élhetik át!:)
További szép nyarat!:)

Christina

Ciao! Életemben egyszer voltam Afrikában, 2009 nyarán. Mindig is ez volt a vágyam, hogy végre betekinthessek az afrikai életbe. Most teljesült. Ez 17. szülinapom ajándéka, a legszebb. Mikor anyuval nézegettük a nyaralásokat, akkor ő akart idejönni, én meg Görögországba. végül nem bánom, hogy anyu döntött.

Alig vártam, hogy felszálljon a repülő (még soha nem repütem). Minden tökéletes volt. A szálloda (nem nevezném meg) pedig a legjobb volt számomra. Igazán otthonosan éreztem magam. Az emberek elég nyitottak és szinte folyton beszélgetni, ismerkedni akarnak. Szép, tiszta volt a szálloda, a kert, a folyosó, az ebédlő, a szoba, és a szállodai medence is. Volt a szállodának egy kávézója is. Ez volt az én törzshelyem. Ugyanis pultosként dolgozott ott egy fiú, akivel egész jól összeismerkedtünk, sokat beszélgettünk, esténként találkozgattunk. A mai napig tartjuk a kapcsolatot és jövőre is ugyanoda tervezem a nyaralást. Így hát egész könnyen beilleszkedtem és nagyon sok mindent megtudtam az ottani emberekről. Az animátor fiúk is kitettek magukért. Jól szórakoztatták a vendégeket. Egész nap szóltak a jó zenék, még este is. Táncoltak, vizitorna is volt, meg gyerekeknek csináltak egyéb műsorokat.

Voltunk 3 fakultatív programon. 1.Kalózhajózás: Egy csodálatos élmény volt. Aki ott nyaral, annak nem szabad kihagyni, mert fantasztikusan látványos. Mikor elindult a hajó a wangelis zenével, és visszaindult a titanic zenével, nagyon élethű volt. Közben a kalózok ugráltak és másztak a köteleken, vitorlán. Lehetett tőlük venni, kalózos fejkendőt, pólót, és még cd-t is. A cd-n azok a zenék vannak, amik a hajón elhangzottak. És csak jó zenék vannak rajta tényleg!:) Egy szigeten kötöttünk ki. Ott volt idő fürdeni a tengerben, azután pedig ebédeltünk egy nagy sátorban. A hajón pedig az egyik kalózzal lehetett csinálni közös képet, és meg lehetett venni. 2. tevegélés: ez egy egész napos kirándulás volt busszal. Megálltunk berber családnál és megnézhettünk a barlanglakásukat. Ott mentateával kínáltak minket, és helyben készített kenyérrel. A végén pedig adtunk nekik pénzt, amiért megengedték, hogy benézhessünk hozzájuk. Megnéztük a csillagok háborúja helyszínét. És még sok helyen megálltunk. Pl ebédelni. És végül a tevegélni. Nagyon meleg volt a sivatagba, 50 °C biztos. De kaptunk ruhát, meg fejkendőt. Közel 1 órát vittek minket tevegélni, egyszer meg is álltunk pihenni. Nagyon jó volt. 3. Berber est: Erről nem is említenék sokat. Csak annyit, hogy nagyon pocsék. Azt hidtük egy jó kis táncest, és szépen kiöltözve odamentünk. Végig vittek minket egy nagyon homokos bokros területen, korom sötétben persze. Aztán egy nagyon meleg sátorba össze volt zsúfolva sok ember. Nem ülhettünk oda ahova akartunk. Betették a magyarokat a sarokba, ahonnan semmit nem látni. A műsor nem volt nagy szám, 2-3 hastánc, órákat pofáztak, és nem lehetett érteni, mert franciául mondta, mindenki halálra unta magát, így hát mi előbb ott is hagytuk az egészet, mert egy nagy 0 volt a műsor.

Voltunk még a napokban vásárolni is Midoun-ban, ekég nagy vásár. Viszont az eladók nagyon nagyon tukmálnak és erőszakosak, de nagyon könnyen lehet alkudni. A tengerparton pedig voltam lovagolni egy fiúval. Persze fizetni kellett érte, de jó volt:). De szerencsére a nyaralás nagyon jól sikerült. Utolsó este pedig nagyon rossz volt, mivel vége lett. végig sírtam az egész éjszakát, a repülőutat , ami majdnem 3 órás. és még napokig szenvedtem tőle.

Tehát aki nyaralni menne és nem tudja hova menjen, annak szíves figyelmébe ajánlom Tunéziát, mert fantasztikus élmény vár ott.:)

Oldal: Élménybeszámolónk Az Afrikai Utazásról
Tunisia - © 2008 - 2024 - tunisia.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.